Mezinárodní obchod a marketing

To chci

Cílem kolektivu autorů je podat jasný a srozumitelný výklad základních pojmů, praktických postupů a používaných nástrojů z oblasti mezinárodního obchodu a marketingu. Publikace je určena podnikům, které se chtějí lépe prosadit na zahraničních trzích, marketingovým a obchodním manažerům a specialistům, studentům vysokých škol, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Hana Machková
Další autoři
Alexej Santo
Miroslava Zamykalová, 1949-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
266 s.
Vydáno
Praha : Grada Publishing, 2002
Vydání
1. vyd.
Edice
Expert
Témata
Popis jednotky
Lit
Rejstř.
ISBN
8024703645

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
PFPF_SKIS
5335 (PF)
Prezenčně
Načítá se…
ZUK_EK
220:025/42 (KUP)