Mezinárodní obchod a marketing

To chci

Cílem kolektivu autorů je podat jasný a srozumitelný výklad základních pojmů, praktických postupů a používaných nástrojů z oblasti mezinárodního obchodu a marketingu. Publikace je určena podnikům, které se chtějí lépe prosadit na zahraničních trzích, marketingovým a obchodním manažerům a specialistům, studentům vysokých škol, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Hana Machková
Další autoři
Alexej Santo
Miroslava Zamykalová, 1949-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
266 s.
Vydáno
Praha : Grada Publishing, 2002
Vydání
1. vyd.
Edice
Expert
Témata
Popis jednotky
Lit
Rejstř.
ISBN
8024703645

:

Informace o knihovně

MARC

LEADER 00000nam a22000003a 4500
001 m0174612
003 CZ-OlKUP
005 20181015160840.8
007 ta
008 020813s2002||||xr- cze-d
020 |a 8024703645 
040 |a OLD012  |b cze 
080 |a 339.138 
080 |a 339.5 
100 1 |a Machková, Hana  |4 aut  |7 jn20010310427 
245 1 0 |a Mezinárodní obchod a marketing :  |b  /  |c Hana Machková, Alexej Sato, Miroslava Zamykalová a kol. 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Grada Publishing,  |c 2002 
300 |a 266 s. 
440 0 |a Expert 
500 |a Lit 
500 |a Rejstř. 
650 0 4 |7 ph122808  |a mezinárodní marketing 
650 0 4 |7 ph115283  |a mezinárodní obchod 
650 0 4 |7 ph116729  |a zahraniční obchod 
650 0 4 |a slovníky výkladové  |7 fd133855 
655 7
700 1 |a Santo, Alexej  |4 aut 
700 1 |a Zamykalová, Miroslava,  |d 1949-  |4 aut  |7 mzk2003183071 
981 |b 314.10  |d Mezinárodníobchodamarketing:praktickávýkladováencyklopedie 
996 |b 3130007788  |c 5335 (PF)  |h 5335 (PF)  |l PFPF_SKIS  |s A  |a 24  |w m0174612_0001  |t OLD012.3130007788 
996 |b 3139101461  |c 220:025/42 (KUP)  |h 220:025/42 (KUP)  |l ZUK_EK  |s P  |a 0  |w m0174612_0002  |t OLD012.3139101461