Mezinárodní obchod a marketing

Get it

Cílem kolektivu autorů je podat jasný a srozumitelný výklad základních pojmů, praktických postupů a používaných nástrojů z oblasti mezinárodního obchodu a marketingu. Publikace je určena podnikům, které se chtějí lépe prosadit na zahraničních trzích, marketingovým a obchodním manažerům a specialistům, studentům vysokých škol, full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Hana Machková
Other Authors
Alexej Santo
Miroslava Zamykalová, 1949-
Document Type
Books
Physical Description
266 s.
Published
Praha : Grada Publishing, 2002
Edition
1. vyd.
Series
Expert
Subjects
Item Description
Lit
Rejstř.
ISBN
8024703645

:

Information about library

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Live Status Unavailable
PFPF_SKIS
5335 (PF)
In-house only
Live Status Unavailable
ZUK_EK
220:025/42 (KUP)