Marketing obchodní firmy

To chci

V této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Marcela Zamazalová
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
232 s. : il. ; 24 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2009
Vydání
1. vyd.
Edice
Manažer. Marketing
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-247-2049-4 (brož.)

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Dostupnost nelze načíst
Volný výběr
Volný výběr
658.8 31B32184
Absenčně
Dostupnost nelze načíst
Volný výběr
Volný výběr
658.8 31B32184a