Marketingová komunikace
Publikace se zabývá atraktivní oblastí marketingu, marketingovou komunikací. Je srozumitelným a čtivým uvedením do světa reklamy, public relations, podpory prodeje, direct marketingu a osobního prodeje. Provází čtenáře vytvářením efektivní strategie marketingové komunikace, věnuje se volbě vhodných médií, dotýká se hodnocení jejího … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 176 s. : il.
- Vydáno
-
V Praze :
Oeconomica,
2009
- Vydání
- Vyd. 1.
- Témata
- Popis jednotky
- Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská
Poznámky - Uživatelské určení
- Doporučeno pro studium na VŠE v Praze
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
- ISBN
- 978-80-245-1601-1