Marketingová komunikace

To chci

Publikace se zabývá atraktivní oblastí marketingu, marketingovou komunikací. Je srozumitelným a čtivým uvedením do světa reklamy, public relations, podpory prodeje, direct marketingu a osobního prodeje. Provází čtenáře vytvářením efektivní strategie marketingové komunikace, věnuje se volbě vhodných médií, dotýká se hodnocení jejího celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Miroslav Karlíček, 1979-
Další autoři
Marcela Zamazalová
Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
176 s. : il.
Vydáno
V Praze : Oeconomica, 2009
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Popis jednotky
Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská
Poznámky
Uživatelské určení
Doporučeno pro studium na VŠE v Praze
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-245-1601-1

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Volný výběr
Volný výběr
658.8 392A39259
Absenčně
Načítá se…
Volný výběr
Volný výběr
658.8 392A39259a