Marketing obchodní firmy

Get it

V této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Marcela Zamazalová
Document Type
Books
Physical Description
232 s. : il. ; 24 cm
Published
Praha : Grada, 2009
Edition
1. vyd.
Series
Manažer. Marketing
Subjects
Bibliography
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-247-2049-4 (brož.)

Select institution:

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
Volný výběr
Volný výběr
658.8 31B32184
Outside loan
Loading…
Volný výběr
Volný výběr
658.8 31B32184a