Nové trendy v marketingu
Řada studií Working Papers kolektivu řešitelů výzkumného záměru "Nová teorie ekonomiky a managementu organizací a jejich adaptační procesy" MSM 6138439905. Součástí je CD.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 35 s. : il. ; 21 cm + 1 CD-ROM
- Vydáno
-
V Praze :
Oeconomica,
2008
- Edice
- Working paper ;
1/2008
- Témata
- Popis jednotky
- Zpracováno v rámci výzkumného záměru "Nová teorie ekonomiky a managementu organizací a jejich adaptační procesy" MSM 6138439905
Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská, katedra podnikové ekonomiky
Název na CD-ROMu: Nová teorie ekonomiky a managementu organizací - Bibliografie
- Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-245-1390-4 (brož.)