Opravdu jsou alternativní metody náročné na čas a přípravu?

To chci

Pokus o vyvrácení všeobecně rozšířeného mylného názoru, že alternativní metody jsou pro učitele mnohem náročnější na přípravu a čas. Příklady použití alternativních metod a postupů, které jsou velmi nenáročné: brainstorming a brainwriting, myšlenkové mapy, asociační metody, problémové vyučování.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Robert Čapek, 1967-
Typ dokumentu
Články
Fyzický popis
1 fot.
Publikováno v
Týdeník školství. -- ISSN 1210-8316. -- Roč. 22, č. 14 (2014), s. 5
Témata

:


MARC

LEADER 00000caa-a2200000-a-4500
001 kpw11426845
003 CZ-PrNPK
005 20180825062054.9
007 ta
008 140418s2014----xr o||||||||||||||||cze||
040 |b cze  |a ABA012 
041 0 |a cze 
072 7 |a 37.09  |x Organizace výuky a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 371.315  |2 u 
080 |a 371.321.2  |2 u 
100 1 |a Čapek, Robert,  |d 1967-  |7 jn20020721213  |4 aut 
242 1 0 |a Are alternative methods really so time-consuming and difficult to prepare? 
245 1 0 |a Opravdu jsou alternativní metody náročné na čas a přípravu? /  |c Robert Čapek 
300 |b 1 fot. 
520 |a Pokus o vyvrácení všeobecně rozšířeného mylného názoru, že alternativní metody jsou pro učitele mnohem náročnější na přípravu a čas. Příklady použití alternativních metod a postupů, které jsou velmi nenáročné: brainstorming a brainwriting, myšlenkové mapy, asociační metody, problémové vyučování. 
650 7 |a vyučovací metoda 
650 7 |a alternativa 
650 7 |a příprava učitele na vyučování 
650 7 |a časový faktor 
650 7 |a brainstorming 
650 7 |a myšlenková mapa 
650 7 |a problémová výuka 
773 1 |t Týdeník školství  |d Praha : Sofiprin, 1993-  |x 1210-8316  |g Roč. 22, č. 14 (2014), s. 5  |q 22:14  |9 2014 
910 |a ABA012  |t rs