Symetrie podporuje ve třídě dobré klima

To chci

Vyváženost ve výuce a její vliv na klima třídy. Vyváženost v oblasti komunikace (pokud mnohem více hovoří učitel než žáci, je komunikace silně nevyvážená a výuka neefektivní), v hodnocení (hodnotit by měl jak učitel, tak žáci), ve vzdělávání a sebevzdělávání (učitelé by se měli stále vzdělávat, aby mohli být pro žáky celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Robert Čapek, 1967-
Typ dokumentu
Články
Fyzický popis
1 fot.
Publikováno v
Týdeník školství. -- ISSN 1210-8316. -- Roč. 22, č. 18-19 (2014), s. 3
Témata

:


MARC

LEADER 00000caa-a2200000-a-4500
001 kpw11427808
003 CZ-PrNPK
005 20180825062306.2
007 ta
008 140602s2014----xr o||||||||||||||||cze||
040 |b cze  |a ABA012 
041 0 |a cze 
072 7 |a 37  |x Výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 37.064.2  |2 u 
080 |a 37.015.324.2  |2 u 
080 |a 371.14  |2 u 
100 1 |a Čapek, Robert,  |d 1967-  |7 jn20020721213  |4 aut 
242 1 0 |a Symetry supports good climate in a class 
245 1 0 |a Symetrie podporuje ve třídě dobré klima /  |c Robert Čapek 
300 |b 1 fot. 
520 |a Vyváženost ve výuce a její vliv na klima třídy. Vyváženost v oblasti komunikace (pokud mnohem více hovoří učitel než žáci, je komunikace silně nevyvážená a výuka neefektivní), v hodnocení (hodnotit by měl jak učitel, tak žáci), ve vzdělávání a sebevzdělávání (učitelé by se měli stále vzdělávat, aby mohli být pro žáky vzorem), v chování apod. 
650 7 |a klima třídy 
650 7 |a pedagogická komunikace 
650 7 |a efektivnost vzdělávání 
650 7 |a hodnocení 
650 7 |a chování 
650 7 |a celoživotní vzdělávání 
773 1 |t Týdeník školství  |d Praha : Sofiprin, 1993-  |x 1210-8316  |g Roč. 22, č. 18-19 (2014), s. 3  |q 22:18-19  |9 2014 
910 |a ABA012  |t rs