Chci nahoru : úspěch vyžaduje systém : napřed zapomeňte na všechna pravidla

Get it

Inspirativní rady jak udělat kariéru v podniku a získat bohatství a jak udržet zákazníky, tedy partnery své firmy. Autor razí teorii, že zatímco v 80. a 90. letech bylo nutno získávát zákazníky, nyní, počátkem 21. století, jde o jejich udržení (clienting). K tomu připojuje výklad obecných zásad jak si vysnít bohatsví a jak ho dosáhnout full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Edgar K. Geffroy, 1954-
Other Authors
Jiří Pondělíček
Document Type
Books
Physical Description
186 s. ; 21 cm
Published
Praha : Management Press, 2001
Edition
Vyd. 1
ISBN
80-7261-057-0
Suggest for digitization
It is possible to request digitization of this document from another library's collection:

:

Information about library

Please login to display connected libraries.

About Získej ILL

ZÍSKEJ is a service for inter-library loan service. You can order a book or a document from another library and keep track of your order. This is a paid service. It is operated by National Library of Technology.

Service costs 70 CZK.