Chci nahoru : úspěch vyžaduje systém : napřed zapomeňte na všechna pravidla
Inspirativní rady jak udělat kariéru v podniku a získat bohatství a jak udržet zákazníky, tedy partnery své firmy. Autor razí teorii, že zatímco v 80. a 90. letech bylo nutno získávát zákazníky, nyní, počátkem 21. století, jde o jejich udržení (clienting). K tomu připojuje výklad obecných zásad jak si vysnít bohatsví a jak ho dosáhnout … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Other Authors
- Document Type
- Books
- Physical Description
- 186 s. ; 21 cm
- Published
-
Praha :
Management Press,
2001
- Edition
- Vyd. 1
- ISBN
- 80-7261-057-0
- Suggest for digitization
- It is possible to request digitization of this document from another library's collection:
Please login to display connected libraries.
About Získej ILL
ZÍSKEJ is a service for inter-library loan service. You can order a book or a document from another library and keep track of your order. This is a paid service. It is operated by National Library of Technology.
Service costs 70 CZK.