Chci nahoru : úspěch vyžaduje systém : napřed zapomeňte na všechna pravidla

To chci

Inspirativní rady jak udělat kariéru v podniku a získat bohatství a jak udržet zákazníky, tedy partnery své firmy. Autor razí teorii, že zatímco v 80. a 90. letech bylo nutno získávát zákazníky, nyní, počátkem 21. století, jde o jejich udržení (clienting). K tomu připojuje výklad obecných zásad jak si vysnít bohatsví a jak ho dosáhnout celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Edgar K. Geffroy, 1954-
Další autoři
Jiří Pondělíček
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
186 s. ; 21 cm
Vydáno
Praha : Management Press, 2001
Vydání
Vyd. 1
ISBN
80-7261-057-0
Navrhnout k digitalizaci
Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:

:

Informace o knihovně

Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.

Co je služba Získej MVS

ZÍSKEJ je národní platforma pro snadné poskytování dokumentů z fondů knihoven. Nabízí uživatelům možnost objednat si knihu či dokument z jiné knihovny a sledovat stav objednávky. Jde o placenou službu. Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.

Cena služby je 70 Kč.