Chci nahoru : úspěch vyžaduje systém : napřed zapomeňte na všechna pravidla
Inspirativní rady jak udělat kariéru v podniku a získat bohatství a jak udržet zákazníky, tedy partnery své firmy. Autor razí teorii, že zatímco v 80. a 90. letech bylo nutno získávát zákazníky, nyní, počátkem 21. století, jde o jejich udržení (clienting). K tomu připojuje výklad obecných zásad jak si vysnít bohatsví a jak ho dosáhnout … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 186 s. ; 21 cm
- Vydáno
-
Praha :
Management Press,
2001
- Vydání
- Vyd. 1
- ISBN
- 80-7261-057-0
- Navrhnout k digitalizaci
- Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:
Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.
Co je služba Získej MVS
ZÍSKEJ je národní platforma pro snadné poskytování dokumentů z fondů knihoven. Nabízí uživatelům možnost objednat si knihu či dokument z jiné knihovny a sledovat stav objednávky. Jde o placenou službu. Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Cena služby je 70 Kč.