Zákazník náš protivník, nebo partner? : clienting nahrazuje marketing a radikálně mění způsob prodeje

To chci

Na stále konkurenčnějších trzích ztrácí tradiční marketing svou dřívější účinnost. Ústřední článek trhu - zákazník - se proto stává nikoli živým terčem, nýbrž předmětem pozorné péče, jejíž kvalita a účinnost rozhodnou o výsledku všech prodejních aktivit. Clienting jako ucelená koncepce úspěšného německého autora celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Edgar K. Geffroy, 1954-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
198 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Praha : Management Press, 2001
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
80-7261-034-1

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Omezená dostupnost
status_unknown_message
NÁRODNÍ KONZERVAČNÍ FOND
sklad
I 391841
Prezenčně
status_unknown_message
SKLAD KLEMENTINUM 3
sklad
54 H 204581
Absenčně
status_unknown_message
SKLAD KLEMENTINUM
sklad
SF II 068530