Jak zaujmout hned napoprvé : proč některé nápady okamžitě upoutají a jiné zapadnou

To chci

Proč některé nápady, myšlenky či zprávy okamžitě zaujmou a jiné nikoli? Čím to je, že něco si lidé zapamatují tak snadno? Proč jedna reklama zabere a druhá zapadne? Autoři zábavnou formou a pomocí nepřeberného množství příkladů z praxe dokumentují, jaké náležitosti musí prezentace myšlenky splňovat. V šesti kapitolách své celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Chip Heath, 1963-
Další autoři
Dan Heath, 1973-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
279 s. ; 21 cm
Vydáno
Praha : Ikar, 2009
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-249-1316-2

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
MSVK
sklad Kunčičky
G 328.233