Jak zaujmout hned napoprvé : proč některé nápady okamžitě upoutají a jiné zapadnou

Get it

Proč některé nápady, myšlenky či zprávy okamžitě zaujmou a jiné nikoli? Čím to je, že něco si lidé zapamatují tak snadno? Proč jedna reklama zabere a druhá zapadne? Autoři zábavnou formou a pomocí nepřeberného množství příkladů z praxe dokumentují, jaké náležitosti musí prezentace myšlenky splňovat. V šesti kapitolách své full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Chip Heath, 1963-
Other Authors
Dan Heath, 1973-
Document Type
Books
Physical Description
279 s. ; 21 cm
Published
Praha : Ikar, 2009
Edition
Vyd. 1.
Subjects
Bibliography
Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-249-1316-2

:


Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
MSVK
sklad Kunčičky
G 328.233