Začínající učitel z pohledu profesního vývoje
Kniha se věnuje začínajícím učitelům z pohledu vlivů, které formují nejen jejich profesionální kompetence, ale i takové charakteristiky jako je ochota zvládat počáteční obtíže a identifikace s profesí. Prostřednictvím kazuistik autorka demonstruje, že hledání si a utváření vztahu k profesi je proces dlouhodobý, klíčící v raném … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 177 s. : il. ; 21 cm
- Vydáno
-
Hradec Králové :
Gaudeamus,
2013
- Vydání
- Vyd. 1.
- Edice
- Recenzované monografie
- Témata
- Popis jednotky
- Nad názvem: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta
200 výt. - Bibliografie
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
- ISBN
- 978-80-7435-266-9 (brož.)