Marketing : pro střední školy a vyšší odborné školy

Get it

Titul shrnuje poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušnosti autorů. Právě vlastní podnikatelské praxe autorů na českém trhu, především v oblasti marketigového výzkumu, je to "co nejvíc" než jenom přebírání zahraničních zkušeností. Kniha je dobrým průvodcem při studiu marketingu i při jeho praktickém využívání.

Saved in:

Bibliographic Details

Other Authors
Jitka Vysekalová
Document Type
Books
Physical Description
247 s.
Published
Praha : Fortuna, 2006
Edition
1. vyd.
Subjects
Item Description
Doložka MŠMT
Bibliography
Obsahuje bibliografické záznamy
ISBN
80-7168-979-3

:

Information about library

MARC

LEADER 00000cam-a2200000-a-4500
001 kpw01204493
003 CZ-PrNPK
005 20210222225939.3
007 ta
008 061114s2006----xr ||||d|p|||u0|0|||cze||
015 |a cnb001701376 
020 |a 80-7168-979-3  |q (brož.) 
040 |a ABA012  |b cze  |e AACR2 
041 0 |a cze 
044 |a xr 
072 7 |a 339  |x Obchod  |2 Konspekt  |9 4 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 339.138  |2 MRF 
080 |a (075.3)  |2 MRF 
245 0 0 |a Marketing :  |b pro střední školy a vyšší odborné školy /  |c Jitka Vysekalová ... [et al.] 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Fortuna,  |c 2006 
300 |a 247 s. 
500 |a Doložka MŠMT 
504 |a Obsahuje bibliografické záznamy 
650 7 |a marketing 
650 7 |a řízení 
650 7 |a střední škola 
650 7 |a vyšší odborná škola 
655 7 |a učebnice středních škol  |7 fd133771 
655 4 |a učebnice pro vyšší odborné školy 
700 1 |a Vysekalová, Jitka  |4 aut 
910 |a ABA012  |b II 105150V1 
996 |b 161557  |c II 105150V1  |l STUDOVNA - pouze prezenčně  |r Učebnice PK  |s P  |a 0  |e ABA012  |t ABA012.161557 
996 |b 161558  |c II 105150V2  |l Hlavní budova  |r PK  |s A  |a 0  |e ABA012  |t ABA012.161558 
996 |b 161559  |c II 105150V3  |l Hlavní budova  |r PK  |s A  |a 0  |e ABA012  |t ABA012.161559