Marketing : pro střední školy a vyšší odborné školy

To chci

Titul shrnuje poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušnosti autorů. Právě vlastní podnikatelské praxe autorů na českém trhu, především v oblasti marketigového výzkumu, je to "co nejvíc" než jenom přebírání zahraničních zkušeností. Kniha je dobrým průvodcem při studiu marketingu i při jeho praktickém využívání.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Jitka Vysekalová
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
247 s.
Vydáno
Praha : Fortuna, 2006
Vydání
1. vyd.
Témata
Popis jednotky
Doložka MŠMT
Bibliografie
Obsahuje bibliografické záznamy
ISBN
80-7168-979-3

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
STUDOVNA - pouze prezenčně
Učebnice PK
II 105150V1
Absenčně
Načítá se…
Hlavní budova
PK
II 105150V2
Absenčně
Načítá se…
Hlavní budova
PK
II 105150V3