Jak podpořit žáka v sebeprezentaci a k čemu je dobrá?
Text je zaměřen na podpůrné možnosti ve škole pro rozvoj sebeprezentace žáka. Ve vzdělávacím procesu lze využít způsoby jako žákovské portfolio, vzdělávací plán, dialog mezi žákem a učitelem, třídnické hodiny a školní sněmy a parlamenty.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Články
- Publikováno v
- Učitelský měsíčník : odborný časopis pro pedagogy. -- ISSN 2694-9946. -- Roč. 2024, č. 1 (2024), s. 8-9
- Témata
Vybrat instituci:
MARC
| LEADER | 00000naa-a2200000-i-4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | kpw11531685 | ||
| 003 | CZ-PrNPK | ||
| 005 | 20250814145349.3 | ||
| 007 | ta | ||
| 008 | 240124s2024----xr |||||||||||||||||cze|| | ||
| 040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
| 041 | 0 | |a cze | |
| 072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
| 110 | 2 | |a Autorský tým NPI ČR |4 aut |e Autor | |
| 242 | 1 | 0 | |a How to support a student in self-presentation and for what is it good?. |y eng |
| 245 | 1 | 0 | |a Jak podpořit žáka v sebeprezentaci a k čemu je dobrá? / |c Autorský tým NPI ČR |
| 336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
| 337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
| 338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
| 520 | |a Text je zaměřen na podpůrné možnosti ve škole pro rozvoj sebeprezentace žáka. Ve vzdělávacím procesu lze využít způsoby jako žákovské portfolio, vzdělávací plán, dialog mezi žákem a učitelem, třídnické hodiny a školní sněmy a parlamenty. | ||
| 650 | 7 | |a prezentace | |
| 650 | 7 | |a portfolio | |
| 650 | 7 | |a motivace | |
| 650 | 7 | |a vztah učitel-žák | |
| 650 | 7 | |a individualizace | |
| 650 | 7 | |a individualizovaná výuka | |
| 650 | 7 | |a sebehodnocení | |
| 650 | 7 | |a spolupráce | |
| 653 | |a osobní prezentace | ||
| 655 | 7 | |a články |7 fd133976 | |
| 773 | 1 | |t Učitelský měsíčník : odborný časopis pro pedagogy |d Praha : Wolters Kluwer ČR, [2020]- |x 2694-9946 |9 2024 |g Roč. 2024, č. 1 (2024), s. 8-9 |q 2024:1 | |
| 910 | |a ABA012 |t rs | ||