Jak podpořit žáka v sebeprezentaci a k čemu je dobrá?
Text je zaměřen na podpůrné možnosti ve škole pro rozvoj sebeprezentace žáka. Ve vzdělávacím procesu lze využít způsoby jako žákovské portfolio, vzdělávací plán, dialog mezi žákem a učitelem, třídnické hodiny a školní sněmy a parlamenty.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Články
- Publikováno v
- Učitelský měsíčník : odborný časopis pro pedagogy. -- ISSN 2694-9946. -- Roč. 2024, č. 1 (2024), s. 8-9
- Témata
:
Pedagogická bibliografická databáze
MARC
LEADER | 00000naa-a2200000-i-4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11531685 | ||
003 | CZ-PrNPK | ||
005 | 20240425084001.1 | ||
007 | ta | ||
008 | 240124s2024----xr |||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
041 | 0 | |a cze | |
072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
110 | 2 | |a Autorský tým NPI ČR |4 aut |e Autor | |
242 | 1 | 0 | |a How to support a student in self-presentation and for what is it good?. |y eng |
245 | 1 | 0 | |a Jak podpořit žáka v sebeprezentaci a k čemu je dobrá? / |c Autorský tým NPI ČR |
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
520 | |a Text je zaměřen na podpůrné možnosti ve škole pro rozvoj sebeprezentace žáka. Ve vzdělávacím procesu lze využít způsoby jako žákovské portfolio, vzdělávací plán, dialog mezi žákem a učitelem, třídnické hodiny a školní sněmy a parlamenty. | ||
650 | 7 | |a prezentace | |
650 | 7 | |a portfolio | |
650 | 7 | |a motivace | |
650 | 7 | |a vztah učitel-žák | |
650 | 7 | |a individualizace | |
650 | 7 | |a individualizovaná výuka | |
650 | 7 | |a sebehodnocení | |
650 | 7 | |a spolupráce | |
653 | |a osobní prezentace | ||
655 | 7 | |a články |7 fd133976 | |
773 | 1 | |t Učitelský měsíčník : odborný časopis pro pedagogy |d Praha : Wolters Kluwer ČR, [2020]- |x 2694-9946 |9 2024 |g Roč. 2024, č. 1 (2024), s. 8-9 |q 2024:1 | |
910 | |a ABA012 |t rs |