Jak podpořit žáka v sebeprezentaci a k čemu je dobrá?

To chci

Text je zaměřen na podpůrné možnosti ve škole pro rozvoj sebeprezentace žáka. Ve vzdělávacím procesu lze využít způsoby jako žákovské portfolio, vzdělávací plán, dialog mezi žákem a učitelem, třídnické hodiny a školní sněmy a parlamenty.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Autorský tým NPI ČR
Typ dokumentu
Články
Publikováno v
Učitelský měsíčník : odborný časopis pro pedagogy. -- ISSN 2694-9946. -- Roč. 2024, č. 1 (2024), s. 8-9
Témata

:


MARC

LEADER 00000naa-a2200000-i-4500
001 kpw11531685
003 CZ-PrNPK
005 20240425084001.1
007 ta
008 240124s2024----xr |||||||||||||||||cze||
040 |a ABA012  |b cze  |e rda 
041 0 |a cze 
072 7 |a 37  |x Výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
110 2 |a Autorský tým NPI ČR  |4 aut  |e Autor 
242 1 0 |a How to support a student in self-presentation and for what is it good?.  |y eng 
245 1 0 |a Jak podpořit žáka v sebeprezentaci a k čemu je dobrá? /  |c Autorský tým NPI ČR 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
520 |a Text je zaměřen na podpůrné možnosti ve škole pro rozvoj sebeprezentace žáka. Ve vzdělávacím procesu lze využít způsoby jako žákovské portfolio, vzdělávací plán, dialog mezi žákem a učitelem, třídnické hodiny a školní sněmy a parlamenty. 
650 7 |a prezentace 
650 7 |a portfolio 
650 7 |a motivace 
650 7 |a vztah učitel-žák 
650 7 |a individualizace 
650 7 |a individualizovaná výuka 
650 7 |a sebehodnocení 
650 7 |a spolupráce 
653 |a osobní prezentace 
655 7 |a články  |7 fd133976 
773 1 |t Učitelský měsíčník : odborný časopis pro pedagogy  |d Praha : Wolters Kluwer ČR, [2020]-  |x 2694-9946  |9 2024  |g Roč. 2024, č. 1 (2024), s. 8-9  |q 2024:1 
910 |a ABA012  |t rs