Řiďme se biorytmy, bude se nám učit i žít lépe

Get it

Rozdělení dne podle přirozených biorytmů na několik časových úseků, vhodných k různým druhům činností. Příklad: mezi 4. a 6. hodinou ranní funguje dobře krátkodobá paměť, je to tedy vhodný čas k opakování učiva na daný školní den, mezi 9. - 12. hodinou je nejlepší čas k intenzivní práci a učení apod.

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Hana Skálová
Document Type
Articles
Physical Description
fot.
Published in
Týdeník školství. -- ISSN 1210-8316. -- Roč. 18, č. 12 (2010), s. 5
Subjects

:


MARC

LEADER 00000naa-a2200000-a-4500
001 kpw11271968
003 CZ-PrNPK
005 20180825045240.7
007 ta
008 100329s2010----xr o||||||||||||||||cze||
040 |b cze  |a ABA012 
041 0 |a cze 
072 7 |a 37  |x Výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 371.214.273  |2 u 
080 |a 159.953.5  |2 s 
100 1 |a Skálová, Hana  |4 aut 
242 0 0 |a Let us follow our biorythms, we will learn and live better 
245 1 0 |a Řiďme se biorytmy, bude se nám učit i žít lépe /  |c Hana Skálová 
300 |b fot. 
520 |a Rozdělení dne podle přirozených biorytmů na několik časových úseků, vhodných k různým druhům činností. Příklad: mezi 4. a 6. hodinou ranní funguje dobře krátkodobá paměť, je to tedy vhodný čas k opakování učiva na daný školní den, mezi 9. - 12. hodinou je nejlepší čas k intenzivní práci a učení apod. 
650 7 |a režim dne 
650 7 |a biorytmus 
650 7 |a časový faktor 
650 7 |a učení 
650 7 |a paměť 
650 7 |a organizace času 
773 1 |t Týdeník školství  |d Praha : Sofiprin, 1993-  |x 1210-8316  |g Roč. 18, č. 12 (2010), s. 5  |9 2010 
910 |a ABA012  |t rs