Řiďme se biorytmy, bude se nám učit i žít lépe
Rozdělení dne podle přirozených biorytmů na několik časových úseků, vhodných k různým druhům činností. Příklad: mezi 4. a 6. hodinou ranní funguje dobře krátkodobá paměť, je to tedy vhodný čas k opakování učiva na daný školní den, mezi 9. - 12. hodinou je nejlepší čas k intenzivní práci a učení apod.
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Document Type
- Articles
- Physical Description
- fot.
- Published in
- Týdeník školství. -- ISSN 1210-8316. -- Roč. 18, č. 12 (2010), s. 5
- Subjects
:
Pedagogical bibliographical database
MARC
LEADER | 00000naa-a2200000-a-4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11271968 | ||
003 | CZ-PrNPK | ||
005 | 20180825045240.7 | ||
007 | ta | ||
008 | 100329s2010----xr o||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |b cze |a ABA012 | ||
041 | 0 | |a cze | |
072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 371.214.273 |2 u | ||
080 | |a 159.953.5 |2 s | ||
100 | 1 | |a Skálová, Hana |4 aut | |
242 | 0 | 0 | |a Let us follow our biorythms, we will learn and live better |
245 | 1 | 0 | |a Řiďme se biorytmy, bude se nám učit i žít lépe / |c Hana Skálová |
300 | |b fot. | ||
520 | |a Rozdělení dne podle přirozených biorytmů na několik časových úseků, vhodných k různým druhům činností. Příklad: mezi 4. a 6. hodinou ranní funguje dobře krátkodobá paměť, je to tedy vhodný čas k opakování učiva na daný školní den, mezi 9. - 12. hodinou je nejlepší čas k intenzivní práci a učení apod. | ||
650 | 7 | |a režim dne | |
650 | 7 | |a biorytmus | |
650 | 7 | |a časový faktor | |
650 | 7 | |a učení | |
650 | 7 | |a paměť | |
650 | 7 | |a organizace času | |
773 | 1 | |t Týdeník školství |d Praha : Sofiprin, 1993- |x 1210-8316 |g Roč. 18, č. 12 (2010), s. 5 |9 2010 | |
910 | |a ABA012 |t rs |