Alternativní písmo pro školáky nepřináší jen samá pozitiva
Vedle pozitiv odhalilo pilotní ověřování nového písma Comenia script i některé jeho nedostatky. Děti, které se učí pouze tomuto písmu, nepřečtou psací písmo např. v písemných pokynech dospělých, na informačních tabulích apod. Nové písmo sice zvládnou rychleji než klasické psací písmo, ale píší jím pomaleji. Podmínkou pro … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Články
- Fyzický popis
- 1 obr.
- Publikováno v
- Týdeník školství. -- ISSN 1210-8316. -- Roč. 21, č. 2 (2013), s. 5
- Témata
:
Pedagogická bibliografická databáze
MARC
LEADER | 00000caa-a2200000-a-4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11405628 | ||
003 | CZ-PrNPK | ||
005 | 20180825055312.4 | ||
007 | ta | ||
008 | 130122s2013----xr |||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |b cze |a ABA012 | ||
041 | 0 | |a cze | |
072 | 7 | |a 37.016 |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 372.45 |2 u | ||
080 | |a 003.08 |2 s | ||
100 | 1 | |a Šťástková, Zlata |4 aut | |
242 | 1 | 0 | |a Alternative script doesn't bring pupils only benefits |
245 | 1 | 0 | |a Alternativní písmo pro školáky nepřináší jen samá pozitiva / |c Zlata Šťástková, Hana Skálová |
300 | |b 1 obr. | ||
520 | |a Vedle pozitiv odhalilo pilotní ověřování nového písma Comenia script i některé jeho nedostatky. Děti, které se učí pouze tomuto písmu, nepřečtou psací písmo např. v písemných pokynech dospělých, na informačních tabulích apod. Nové písmo sice zvládnou rychleji než klasické psací písmo, ale píší jím pomaleji. Podmínkou pro zařazení výuky nového písma ve škole je souhlas rodičů. | ||
650 | 7 | |a psaní | |
650 | 7 | |a počáteční psaní | |
650 | 7 | |a výuka | |
650 | 7 | |a písmo | |
650 | 7 | |a alternativa | |
650 | 7 | |a základní škola | |
650 | 7 | |a porozumění textu | |
653 | |a Comenia Script (písmo) | ||
653 | |a ručně psané písmo | ||
700 | 1 | |a Skálová, Hana |4 aut | |
773 | 1 | |t Týdeník školství |d Praha : Sofiprin, 1993- |x 1210-8316 |g Roč. 21, č. 2 (2013), s. 5 |q 21:2 |9 2013 | |
910 | |a ABA012 |t rs |