Die Montessori-Pädagogik und mögliche Konsequenzen für den Mathematikunterricht und seine Didaktik

To chci

Pedagogické základní prvky a didaktické materiály v systému Montessoriové - některé důležité podněty pro výuku matematiky. Určování vlastního učebního tempa žáky, vlastní způsoby řešení, volba stupně obtížnosti, samokontrola chyb. Vyžadování koncentrace a klidného uvažovávání jako základní podmínky matematického myšlení.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Josef Igl
Typ dokumentu
Články
Fyzický popis
4 obr.
Publikováno v
Pädagogische Welt : Zeitschrift für Unterricht und Erziehung. -- ISSN 0342-8257. -- Roč. 48, č.5 (1994), s.199-204
Témata
Bibliografie
lit.15

Instituce:


MARC

LEADER 00000naa-a2200000-a-4500
001 kpw1127932
003 CZ-PrNPK
005 20180824190458.9
007 ta
008 050712s1994----xr ||||||||||u0|0|||ger||
040 |a ABA012 
040 |b cze 
040 |e AACR2 
040 |9 1 
041 0 |a ger 
072 7 |2 Konspekt 
080 |a 372.851 
080 |a 371.481 
100 1 |4 aut  |a Igl, Josef 
242 0 0 |a Pedagogika Montessoriové a možné důsledky pro vyučování a didaktiku matematiky 
245 1 4 |a Die Montessori-Pädagogik und mögliche Konsequenzen für den Mathematikunterricht und seine Didaktik /  |c Josef Igl 
300 |b 4 obr. 
504 |a lit.15 
520 |a Pedagogické základní prvky a didaktické materiály v systému Montessoriové - některé důležité podněty pro výuku matematiky. Určování vlastního učebního tempa žáky, vlastní způsoby řešení, volba stupně obtížnosti, samokontrola chyb. Vyžadování koncentrace a klidného uvažovávání jako základní podmínky matematického myšlení. 
600 1 7 |a Montessori, Maria,  |d 1870-1952  |7 jn19990005798 
650 7 |a matematika 
650 7 |a didaktika 
650 7 |a výuka 
650 7 |a vyučovací metoda 
651 7 |a SRN 
773 1 |t Pädagogische Welt : Zeitschrift für Unterricht und Erziehung  |d Donauworth : Auer, 1947-1997  |x 0342-8257  |h ^^^ sv.  |o DE  |g Roč. 48, č.5 (1994), s.199-204  |9 1994 
910 |a ABA012  |t rs