Mezinárodní marketing: [strategické trendy a příklady z praxe]

To chci

Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně – od analýzy prostředí přes strategické plánování až po marketingový mix. Výklad doplňují příklady a případové studie.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Hana Machková
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
194 s. : il., faksim. ; 25 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2015
Vydání
4. vyd.
Edice
Expert (Grada)
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-247-5366-9

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Dostupné Všeobecná Naučná 658.8 A 217317