Mezinárodní marketing: [strategické trendy a příklady z praxe]

To chci

Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně – od analýzy prostředí přes strategické plánování až po marketingový mix. Výklad doplňují příklady a případové studie.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Hana Machková
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
194 s. : il., faksim. ; 25 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2015
Vydání
4. vyd.
Edice
Expert (Grada)
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-247-5366-9

:


MARC

LEADER 00000cam a2200000 a 4500
001 0498598
003 CZ-LiKVK
005 20250325065953.5
007 ta
008 150210s2015----xr-a---e------001-0-cze--
015 |a cnb002650096 
020 |a 978-80-247-5366-9  |q (váz.) 
035 |a (OCoLC)904579645 
040 |a ABA001  |b cze  |d LIA001 
041 0 |a cze  |b eng 
080 |a 658.8  |2 MRF-sel 
080 |a 339.5  |2 MRF-sel 
100 1 |a Machková, Hana  |4 aut  |7 jn20010310427 
245 1 0 |a Mezinárodní marketing:  |b [strategické trendy a příklady z praxe] /  |c Hana Machková 
246 3 0 |a Strategické trendy a příklady z praxe 
250 |a 4. vyd. 
260 |a Praha :  |b Grada,  |c 2015 
300 |a 194 s. :  |b il., faksim. ;  |c 25 cm 
490 1 |a Expert 
504 |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 
520 3 |a Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně – od analýzy prostředí přes strategické plánování až po marketingový mix. Výklad doplňují příklady a případové studie.  |c flexibooks 
546 |a Anglické resumé 
650 0 7 |a mezinárodní marketing  |2 czenas  |7 ph122808 
655 7 |a učebnice  |2 czenas  |7 fd133770 
830 0 |a Expert (Grada) 
910 |a LIA001 
996 |b 2510011656892  |c A 217317  |h 658.8  |l KLINAU  |s A  |a 24  |w 0498598_0001  |t LIA001.2510011656892