Marketing : pro střední školy a vyšší odborné školy

To chci

Titul shrnuje poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušnosti autorů. Právě vlastní podnikatelské praxe autorů na českém trhu, především v oblasti marketigového výzkumu, je to "co nejvíc" než jenom přebírání zahraničních zkušeností. Kniha je dobrým průvodcem při studiu marketingu i při jeho praktickém využívání.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Jitka Vysekalová, 1941-2024
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
247 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Praha : Fortuna, 2006
Vydání
1. vyd.
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
80-7168-979-3 (brož.)

:

Informace o knihovně

Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.

Co je služba Získej MVS

ZÍSKEJ je národní platforma pro snadné poskytování dokumentů z fondů knihoven. Nabízí uživatelům možnost objednat si knihu či dokument z jiné knihovny a sledovat stav objednávky. Jde o placenou službu. Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.

Cena služby je 70 Kč.