Marketing : pro střední školy a vyšší odborné školy

Get it

Titul shrnuje poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušnosti autorů. Právě vlastní podnikatelské praxe autorů na českém trhu, především v oblasti marketigového výzkumu, je to "co nejvíc" než jenom přebírání zahraničních zkušeností. Kniha je dobrým průvodcem při studiu marketingu i při jeho praktickém využívání.

Saved in:

Bibliographic Details

Other Authors
Jitka Vysekalová, 1941-2024
Document Type
Books
Physical Description
247 s. : il. ; 21 cm
Published
Praha : Fortuna, 2006
Edition
1. vyd.
Subjects
Bibliography
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
80-7168-979-3 (brož.)

:


Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
KLINAU
A 194078 a
Outside loan
Loading…
KLINAU
A 194078 b
Outside loan
Loading…
KLINAU
A 194078 c