Marketing : pro střední školy a vyšší odborné školy

To chci

Titul shrnuje poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušnosti autorů. Právě vlastní podnikatelské praxe autorů na českém trhu, především v oblasti marketigového výzkumu, je to "co nejvíc" než jenom přebírání zahraničních zkušeností. Kniha je dobrým průvodcem při studiu marketingu i při jeho praktickém využívání.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Jitka Vysekalová, 1941-2024
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
247 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Praha : Fortuna, 2006
Vydání
1. vyd.
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
80-7168-979-3 (brož.)

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
KLINAU
A 194078 a
Absenčně
Načítá se…
KLINAU
A 194078 b
Absenčně
Načítá se…
KLINAU
A 194078 c