Mezinárodní marketing

Get it

Úvod do mezinárodního marketingu. Marketing v Evropské unii. Výzkum mezinárodního trhu. Strategie vstupu firem na mezinárodní trhy. Segmentace, výběr cílových trhů a positioning. Mezinárodní výrobková politika. Mezinárodní cenová politika. Mezinárodní distribuční politika. Mezinárodní komunikační politika. Sociálně-kulturní odlišnosti full description

Saved in:

Bibliographic Details

Other Authors
Hana Machková
Document Type
Books
Physical Description
191 s.
Published
Praha : Vysoká škola ekonomická. Fak. mezinárodních vztahů, 1998.
Edition
Vyd. 1.
Subjects
ISBN
80-7079-322-8
Suggest for digitization
It is possible to request digitization of this document from another library's collection:

:

Information about library

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
In-house only
Live Status Unavailable
Knihovna AV ČR - Jenštejn
Depozitář / do 2 prac. dnů
D 36924
Outside loan
Live Status Unavailable
Knihovna AV ČR - Jenštejn
Depozitář / do 2 prac. dnů
D 36924
Outside loan
Live Status Unavailable
Knihovna AV ČR - Jenštejn
Depozitář / do 2 prac. dnů
D 36924