Mezinárodní marketing

To chci

Úvod do mezinárodního marketingu. Marketing v Evropské unii. Výzkum mezinárodního trhu. Strategie vstupu firem na mezinárodní trhy. Segmentace, výběr cílových trhů a positioning. Mezinárodní výrobková politika. Mezinárodní cenová politika. Mezinárodní distribuční politika. Mezinárodní komunikační politika. Sociálně-kulturní odlišnosti celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Hana Machková
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
191 s.
Vydáno
Praha : Vysoká škola ekonomická. Fak. mezinárodních vztahů, 1998.
Vydání
Vyd. 1.
Témata
ISBN
80-7079-322-8
Navrhnout k digitalizaci
Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
Knihovna AV ČR - Jenštejn
Depozitář / do 2 prac. dnů
D 36924
Absenčně
Načítá se…
Knihovna AV ČR - Jenštejn
Depozitář / do 2 prac. dnů
D 36924
Absenčně
Načítá se…
Knihovna AV ČR - Jenštejn
Depozitář / do 2 prac. dnů
D 36924