Marketing : pro střední školy a vyšší odborné školy

To chci

Titul shrnuje poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušnosti autorů. Právě vlastní podnikatelské praxe autorů na českém trhu, především v oblasti marketigového výzkumu, je to "co nejvíc" než jenom přebírání zahraničních zkušeností. Kniha je dobrým průvodcem při studiu marketingu i při jeho praktickém využívání.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Jitka Vysekalová, 1941-2024
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
247 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Praha : Fortuna, 2006
Vydání
1. vyd.
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
80-7168-979-3 (brož.)

:


MARC

LEADER 00000nam a2200000 a 4500
001 0039683
003 CZ-CbJVK
005 20210707162530.4
007 ta
008 061211s2006----xr a d p 000 0 cze-|
015 |a cnb001701376 
020 |a 80-7168-979-3 (brož.) 
035 |a (OCoLC)124089593 
040 |a OLA001  |b cze  |d ABA001 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 19 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a 339.138  |2 MRF 
080 |a (075.3)  |2 MRF 
080 |a (075.8)  |2 MRF 
245 0 0 |a Marketing :  |b pro střední školy a vyšší odborné školy /  |c Jitka Vysekalová ... [et al.] 
246 3 0 |a Marketing pro střední školy a vyšší odborné školy 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Fortuna,  |c 2006 
300 |a 247 s. :  |b il. ;  |c 21 cm 
504 |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 
650 0 7 |a marketing  |2 czenas  |7 ph115227 
655 7 |a učebnice středních škol  |2 czenas  |7 fd133771 
655 7 |a učebnice vyšších odborných škol  |2 czenas  |7 fd133139 
700 1 |a Vysekalová, Jitka,  |d 1941-2024  |4 aut  |7 jk01151219 
852 |b N  |c 658 
910 |a CBA001 
996 |b 2681192222  |c C 327.489  |h C 327.489  |l Lidická - půjčovna  |s A  |a 24  |w 0039683_0001  |t CBA001.2681192222