Reklama : jak dělat reklamu

Get it

Již čtvrté vydání je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady. Dozvíte se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo nebo jak si vybrat reklamní agenturu.

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Jitka Vysekalová, 1941-2024
Other Authors
Jiří Mikeš, 1942-
Document Type
Books
Physical Description
232 stran : ilustrace, grafy ; 24 cm
Published
Praha : Grada, 2018
Edition
4. aktualizované a doplněné vydání
Subjects
Bibliography
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-247-5865-7

:

Information about library

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Live Status Unavailable
Lidická - půjčovna
C 382.304