Marketing : pro střední školy a vyšší odborné školy
Titul shrnuje poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušnosti autorů. Právě vlastní podnikatelské praxe autorů na českém trhu, především v oblasti marketigového výzkumu, je to "co nejvíc" než jenom přebírání zahraničních zkušeností. Kniha je dobrým průvodcem při studiu marketingu i při jeho praktickém využívání.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 247 stran : ilustrace, schémata
- Vydáno
-
Praha :
Fortuna,
2006
- Vydání
- První vydání
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN
- 80-7168-979-3
:

Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Stav | Oddělení | Signatura |
---|---|---|
ABD016
|
||
Univerzita Karlova - Fakulta sociálních věd - Centrum vědeckých informací
|
||
Městská knihovna Blansko
|
||
Mendelova univerzita v Brně - Ústav vědecko-pedagogických informací a služeb - Knihovna
|
LEV-4C/9/1 | |
Masarykova univerzita - Knihovna univerzitního kampusu - fond Fakulty sportovních studií
|
||
Městská knihovna Kuřim
|
||
Univerzita Hradec Králové - Univerzitní knihovna
|
A | |
Sušické kulturní centrum-SIRKUS, p.o. - Městská knihovna Sušice
|
||
Technická univerzita v Liberci - Univerzitní knihovna
|
A 59081 | |
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna SU
|
||
Univerzitní knihovna Univerzity Pardubice
|
89998 | |
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
|
BORKNM3100 | |
Městská knihovna Prostějov
|
||
Městská knihovna Rokycany
|
||
Městská knihovna Bílina
|