Marketing : pro střední školy a vyšší odborné školy

To chci

Titul shrnuje poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušnosti autorů. Právě vlastní podnikatelské praxe autorů na českém trhu, především v oblasti marketigového výzkumu, je to "co nejvíc" než jenom přebírání zahraničních zkušeností. Kniha je dobrým průvodcem při studiu marketingu i při jeho praktickém využívání.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jitka Vysekalová, 1941-2024
Další autoři
Jaruše Vydrová
Pavel Strnad, 1938-2014
Milan Postler, 1960-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
247 stran : ilustrace, schémata
Vydáno
Praha : Fortuna, 2006
Vydání
První vydání
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
80-7168-979-3

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
ABD016
Městská knihovna Blansko
Mendelova univerzita v Brně - Ústav vědecko-pedagogických informací a služeb - Knihovna
LEV-4C/9/1
Masarykova univerzita - Knihovna univerzitního kampusu - fond Fakulty sportovních studií
Městská knihovna Kuřim
Univerzita Hradec Králové - Univerzitní knihovna
A
Sušické kulturní centrum-SIRKUS, p.o. - Městská knihovna Sušice
Technická univerzita v Liberci - Univerzitní knihovna
A 59081
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna SU
Univerzitní knihovna Univerzity Pardubice
89998
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
BORKNM3100
Městská knihovna Prostějov
Městská knihovna Rokycany
Městská knihovna Bílina