Edukace chlapce s ADD a SPU na 2. stupni ZŠ
Autorka předkládá kazuistiku věnující se chlapci s těžkou poruchou pozornosti bez hyperaktivity (ADD) a se středně těžkými poruchami učení (dyslexie, dysortografie) s velmi výrazně oslabeným tempem. Sleduje chlapce od 5. do 7. ročníku ZŠ, kdy byl na doporučení psychologické poradny zařazen do třídy zřizované podle § 16 odst. 9 Školského … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Články
- Fyzický popis
- 1 ilustrace
- Publikováno v
- Školní poradenství v praxi : nový odborný časopis pro poradenské pracovníky. -- ISSN 2336-3436. -- Roč. 6, č. 1 (2019), s. 25-26
- Témata
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11473567 | ||
003 | CZ PrNPK | ||
005 | 20230111132533.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 190613s2019 xr |||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
072 | 7 | |a 376 |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 376-056.36 |2 MRF | ||
080 | |a 373.3 |2 MRF | ||
080 | |a 37.011.3 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Krčmářová, Markéta |4 aut | |
242 | 1 | 0 | |a Education of a boy with ADD and SLD in lower secondary school |
245 | 1 | 0 | |a Edukace chlapce s ADD a SPU na 2. stupni ZŠ / |c Markéta Krčmářová |
300 | |b 1 ilustrace | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
520 | |a Autorka předkládá kazuistiku věnující se chlapci s těžkou poruchou pozornosti bez hyperaktivity (ADD) a se středně těžkými poruchami učení (dyslexie, dysortografie) s velmi výrazně oslabeným tempem. Sleduje chlapce od 5. do 7. ročníku ZŠ, kdy byl na doporučení psychologické poradny zařazen do třídy zřizované podle § 16 odst. 9 Školského zákona pro děti se specifickými poruchami učení. Na základě třetího stupně podpůrných opatření mu byl přidělen asistent pedagoga na 20 hodin. Autorka se zaměřuje na problematiku komunikace rodiny chlapce se školou, přípravu pomůcek, vztah s asistenkou, průběh výuky, motivaci k osvojování dovedností. Edukace dětí s SPU vyžaduje týmovou práci celého pedagogického sboru, fungující rodinu, ochotu dítěte a chuť a vůli řešit vzniklé problémy. | ||
650 | 7 | |a základní škola |2 pedag | |
650 | 4 | |a druhý stupeň | |
650 | 4 | |a žák | |
650 | 4 | |a porucha učení | |
650 | 7 | |a dyslexie |7 ph119667 |2 czenas | |
650 | 7 | |a dysortografie |7 ph451664 |2 czenas | |
650 | 4 | |a školská legislativa | |
650 | 4 | |a pedagogická podpora | |
650 | 4 | |a asistent pedagoga | |
650 | 4 | |a spolupráce ve výchově | |
650 | 4 | |a postoj rodičů | |
650 | 4 | |a postoj žáka | |
650 | 7 | |a studium a výuka |7 ph136700 |2 czenas | |
650 | 7 | |a speciální vzdělávací potřeby |7 ph754025 |2 czenas | |
650 | 4 | |a motivace učení | |
650 | 4 | |a podpůrná opatření | |
653 | 0 | |a kazuistika |a ADD | |
773 | 0 | |t Školní poradenství v praxi : nový odborný časopis pro poradenské pracovníky |d Praha : Wolters Kluwer, 2014- |x 2336-3436 |g Roč. 6, č. 1 (2019), s. 25-26 |q 6:1 |9 2019 | |
910 | |a ABA012 |x kpw11473567 | ||
990 | |a RS | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001945131&local_base=ANL |