Edukace chlapce s ADD a SPU na 2. stupni ZŠ

To chci

Autorka předkládá kazuistiku věnující se chlapci s těžkou poruchou pozornosti bez hyperaktivity (ADD) a se středně těžkými poruchami učení (dyslexie, dysortografie) s velmi výrazně oslabeným tempem. Sleduje chlapce od 5. do 7. ročníku ZŠ, kdy byl na doporučení psychologické poradny zařazen do třídy zřizované podle § 16 odst. 9 Školského celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Markéta Krčmářová
Typ dokumentu
Články
Fyzický popis
1 ilustrace
Publikováno v
Školní poradenství v praxi : nový odborný časopis pro poradenské pracovníky. -- ISSN 2336-3436. -- Roč. 6, č. 1 (2019), s. 25-26
Témata

:

Informace o knihovně

MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 kpw11473567
003 CZ PrNPK
005 20230111132533.0
007 ta
008 190613s2019 xr |||||||||||||||||cze||
040 |a ABA012  |b cze  |e rda 
072 7 |a 376  |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 376-056.36  |2 MRF 
080 |a 373.3  |2 MRF 
080 |a 37.011.3  |2 MRF 
100 1 |a Krčmářová, Markéta  |4 aut 
242 1 0 |a Education of a boy with ADD and SLD in lower secondary school 
245 1 0 |a Edukace chlapce s ADD a SPU na 2. stupni ZŠ /  |c Markéta Krčmářová 
300 |b 1 ilustrace 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
520 |a Autorka předkládá kazuistiku věnující se chlapci s těžkou poruchou pozornosti bez hyperaktivity (ADD) a se středně těžkými poruchami učení (dyslexie, dysortografie) s velmi výrazně oslabeným tempem. Sleduje chlapce od 5. do 7. ročníku ZŠ, kdy byl na doporučení psychologické poradny zařazen do třídy zřizované podle § 16 odst. 9 Školského zákona pro děti se specifickými poruchami učení. Na základě třetího stupně podpůrných opatření mu byl přidělen asistent pedagoga na 20 hodin. Autorka se zaměřuje na problematiku komunikace rodiny chlapce se školou, přípravu pomůcek, vztah s asistenkou, průběh výuky, motivaci k osvojování dovedností. Edukace dětí s SPU vyžaduje týmovou práci celého pedagogického sboru, fungující rodinu, ochotu dítěte a chuť a vůli řešit vzniklé problémy. 
650 7 |a základní škola  |2 pedag 
650 4 |a druhý stupeň 
650 4 |a žák 
650 4 |a porucha učení 
650 7 |a dyslexie  |7 ph119667  |2 czenas 
650 7 |a dysortografie  |7 ph451664  |2 czenas 
650 4 |a školská legislativa 
650 4 |a pedagogická podpora 
650 4 |a asistent pedagoga 
650 4 |a spolupráce ve výchově 
650 4 |a postoj rodičů 
650 4 |a postoj žáka 
650 7 |a studium a výuka  |7 ph136700  |2 czenas 
650 7 |a speciální vzdělávací potřeby  |7 ph754025  |2 czenas 
650 4 |a motivace učení 
650 4 |a podpůrná opatření 
653 0 |a kazuistika  |a ADD 
773 0 |t Školní poradenství v praxi : nový odborný časopis pro poradenské pracovníky  |d Praha : Wolters Kluwer, 2014-  |x 2336-3436  |g Roč. 6, č. 1 (2019), s. 25-26  |q 6:1  |9 2019 
910 |a ABA012  |x kpw11473567 
990 |a RS 
998 |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001945131&local_base=ANL