Přechod žáka s AS a ADHD na 2. stupeň ZŠ

To chci

Článek přináší kazuistiku na téma vzdělávání chlapce s Aspergerovým syndromem, ADHD, dysgrafií, dysortografií, výraznou emoční reaktivitou, výrazně sníženou adaptabilitou, sníženou frustrační tolerancí a obtížnou motivovaností na základní škole, kde byla na základě § 16, odst. 9 školského zákona zřízena třída pro žáky celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Markéta Krčmářová
Typ dokumentu
Články
Fyzický popis
1 ilustrace
Publikováno v
Školní poradenství v praxi : nový odborný časopis pro poradenské pracovníky. -- ISSN 2336-3436. -- Roč. 4, č. 5 (2017), s. 28-30
Témata

Instituce:

Informace o knihovně

MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 kpw11465356
003 CZ PrNPK
005 20180825074546.0
007 ta
008 171207s2017 xr |||||||||||||||||cze||
040 |a ABA012  |b cze  |e rda 
072 7 |a 376  |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 376-056.36  |2 MRF 
080 |a 37.011.3  |2 MRF 
080 |a 373.3  |2 MRF 
100 1 |a Krčmářová, Markéta  |4 aut 
242 1 0 |a Transition of pupil with Asperger syndrome and with hyperactivity to second stage of primary school 
245 1 0 |a Přechod žáka s AS a ADHD na 2. stupeň ZŠ /  |c Markéta Krčmářová 
300 |b 1 ilustrace 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
520 |a Článek přináší kazuistiku na téma vzdělávání chlapce s Aspergerovým syndromem, ADHD, dysgrafií, dysortografií, výraznou emoční reaktivitou, výrazně sníženou adaptabilitou, sníženou frustrační tolerancí a obtížnou motivovaností na základní škole, kde byla na základě § 16, odst. 9 školského zákona zřízena třída pro žáky se závažnými vývojovými poruchami. Autorka článku, třídní učitelka žáka a zároveň výchovná poradkyně, popisuje opatření, která bylo nutno připravit v souvislosti s přechodem žáka na 2. stupeň. Vzhledem k závažnému, až neúnosnému chování žáka bylo nutno přistoupit k zavedení týdenního motivačního systému. Následně žák nastoupil na dvouměsíční léčebný pobyt, který mu velmi prospěl. Vzdělávání takového žáka vyžaduje flexibilitu, připravenost a odhodlání hledat neustále nová optimální řešení, jak vyučovat a formovat jeho charakter. 
650 7 |a základní škola  |2 pedag 
650 4 |a druhý stupeň 
650 4 |a žák 
650 7 |a vzdělávání  |7 ph127311  |2 czenas 
650 4 |a porucha učení 
650 4 |a porucha chování 
650 4 |a mentálně postižený 
650 7 |a speciální vzdělávací potřeby  |7 ph754025  |2 czenas 
650 4 |a speciální výuka 
650 7 |a porucha pozornosti spojená s hyperaktivitou  |7 ph120994  |2 czenas 
650 7 |a hyperaktivita  |7 ph114743  |2 czenas 
650 7 |a dysgrafie  |7 ph119664  |2 czenas 
650 7 |a dysortografie  |7 ph451664  |2 czenas 
650 7 |a handicap  |7 ph120642  |2 czenas 
650 4 |a diagnostika 
650 4 |a motivace učení 
650 4 |a asistent pedagoga 
650 4 |a přechod z prvního na druhý stupeň základní školy 
650 4 |a systém výchovy a vzdělávání 
650 4 |a speciální třída 
653 0 |a Aspergerův syndrom 
773 0 |t Školní poradenství v praxi : nový odborný časopis pro poradenské pracovníky  |d Praha : Wolters Kluwer, 2014-  |x 2336-3436  |g Roč. 4, č. 5 (2017), s. 28-30  |q 4:5  |9 2017 
910 |a ABA012  |x kpw11465356 
990 |a RS 
998 |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001945104&local_base=ANL