Přechod žáka s AS a ADHD na 2. stupeň ZŠ
Článek přináší kazuistiku na téma vzdělávání chlapce s Aspergerovým syndromem, ADHD, dysgrafií, dysortografií, výraznou emoční reaktivitou, výrazně sníženou adaptabilitou, sníženou frustrační tolerancí a obtížnou motivovaností na základní škole, kde byla na základě § 16, odst. 9 školského zákona zřízena třída pro žáky … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Články
- Fyzický popis
- 1 ilustrace
- Publikováno v
- Školní poradenství v praxi : nový odborný časopis pro poradenské pracovníky. -- ISSN 2336-3436. -- Roč. 4, č. 5 (2017), s. 28-30
- Témata
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11465356 | ||
003 | CZ PrNPK | ||
005 | 20180825074546.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 171207s2017 xr |||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
072 | 7 | |a 376 |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 376-056.36 |2 MRF | ||
080 | |a 37.011.3 |2 MRF | ||
080 | |a 373.3 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Krčmářová, Markéta |4 aut | |
242 | 1 | 0 | |a Transition of pupil with Asperger syndrome and with hyperactivity to second stage of primary school |
245 | 1 | 0 | |a Přechod žáka s AS a ADHD na 2. stupeň ZŠ / |c Markéta Krčmářová |
300 | |b 1 ilustrace | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
520 | |a Článek přináší kazuistiku na téma vzdělávání chlapce s Aspergerovým syndromem, ADHD, dysgrafií, dysortografií, výraznou emoční reaktivitou, výrazně sníženou adaptabilitou, sníženou frustrační tolerancí a obtížnou motivovaností na základní škole, kde byla na základě § 16, odst. 9 školského zákona zřízena třída pro žáky se závažnými vývojovými poruchami. Autorka článku, třídní učitelka žáka a zároveň výchovná poradkyně, popisuje opatření, která bylo nutno připravit v souvislosti s přechodem žáka na 2. stupeň. Vzhledem k závažnému, až neúnosnému chování žáka bylo nutno přistoupit k zavedení týdenního motivačního systému. Následně žák nastoupil na dvouměsíční léčebný pobyt, který mu velmi prospěl. Vzdělávání takového žáka vyžaduje flexibilitu, připravenost a odhodlání hledat neustále nová optimální řešení, jak vyučovat a formovat jeho charakter. | ||
650 | 7 | |a základní škola |2 pedag | |
650 | 4 | |a druhý stupeň | |
650 | 4 | |a žák | |
650 | 7 | |a vzdělávání |7 ph127311 |2 czenas | |
650 | 4 | |a porucha učení | |
650 | 4 | |a porucha chování | |
650 | 4 | |a mentálně postižený | |
650 | 7 | |a speciální vzdělávací potřeby |7 ph754025 |2 czenas | |
650 | 4 | |a speciální výuka | |
650 | 7 | |a porucha pozornosti spojená s hyperaktivitou |7 ph120994 |2 czenas | |
650 | 7 | |a hyperaktivita |7 ph114743 |2 czenas | |
650 | 7 | |a dysgrafie |7 ph119664 |2 czenas | |
650 | 7 | |a dysortografie |7 ph451664 |2 czenas | |
650 | 7 | |a handicap |7 ph120642 |2 czenas | |
650 | 4 | |a diagnostika | |
650 | 4 | |a motivace učení | |
650 | 4 | |a asistent pedagoga | |
650 | 4 | |a přechod z prvního na druhý stupeň základní školy | |
650 | 4 | |a systém výchovy a vzdělávání | |
650 | 4 | |a speciální třída | |
653 | 0 | |a Aspergerův syndrom | |
773 | 0 | |t Školní poradenství v praxi : nový odborný časopis pro poradenské pracovníky |d Praha : Wolters Kluwer, 2014- |x 2336-3436 |g Roč. 4, č. 5 (2017), s. 28-30 |q 4:5 |9 2017 | |
910 | |a ABA012 |x kpw11465356 | ||
990 | |a RS | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001945104&local_base=ANL |