Možnosti propojení výuky tělesné výchovy s dalšími školními předměty (tělesná výchova + zeměpis/geografie + přírodopis/biologie + informační a výpočetní technika) = possibilities of an interconnection of physical education with other school subjects (physical education + geography + biology + information technologies)

Get it

Článek se zaměřuje na možnosti propojování školních předmětů a jejich učiva na 2. stupni základní školy. Spolupráci mezi předměty zdůrazňují i školské dokumenty, např. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání požaduje mezipředmětovou spolupráci, propojování poznatků, činností a dovedností z různých předmětů full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Kamil Kotlík
Document Type
Articles
Physical Description
Ilustrace
Published in
Tělesná výchova a sport mládeže : odborný časopis pro učitele, trenéry a cvičitele. -- ISSN 1210-7689. -- Roč. 88, č. 2 (2022), s. 2-6
Subjects
Item Description
Resumé anglicky
Bibliography
Obsahuje bibliografické odkazy

:

Information about library

MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 kpw11522582
003 CZ PrNPK
005 20220527113018.0
007 ta
008 220518s2022 xr |||||||||||||||||cze||
040 |a ABA012  |b cze  |e rda 
041 0 |a cze  |b eng 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 373.3.016:796  |2 MRF 
080 |a 37.011.33  |2 MRF 
100 1 |a Kotlík, Kamil  |7 ola2006357547  |4 aut 
245 1 0 |a Možnosti propojení výuky tělesné výchovy s dalšími školními předměty (tělesná výchova + zeměpis/geografie + přírodopis/biologie + informační a výpočetní technika) =  |b possibilities of an interconnection of physical education with other school subjects (physical education + geography + biology + information technologies) /  |c Kamil Kotlík 
300 |b Ilustrace 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Resumé anglicky 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy 
520 |a Článek se zaměřuje na možnosti propojování školních předmětů a jejich učiva na 2. stupni základní školy. Spolupráci mezi předměty zdůrazňují i školské dokumenty, např. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání požaduje mezipředmětovou spolupráci, propojování poznatků, činností a dovedností z různých předmětů například formou projektů, skupinových prací nebo praktických cvičení. Autor uvádí příklad spolupráce mezi tělesnou výchovou, zeměpisem, přírodopisem a informatikou ukázkou aktivity s názvem "Pojď ven 2021!" ve formě zadání pro žáky (příklad dobré praxe) s metodickými poznámkami. 
648 7 |a 2021  |7 ch1128231  |2 czenas 
650 7 |a základní škola  |2 pedag 
650 4 |a druhý stupeň 
650 4 |a vyučovací předmět 
650 7 |a tělesná výchova  |7 ph116513  |2 czenas 
650 4 |a obsah výuky 
650 4 |a způsobilostní minimum 
650 7 |a biologie  |7 ph114166  |2 czenas 
650 7 |a zeměpis  |7 ph116771  |2 czenas 
650 7 |a informatika  |7 ph137095  |2 czenas 
650 4 |a mezipředmětové téma 
650 4 |a mezipředmětové vztahy 
650 4 |a rámcový vzdělávací program 
650 4 |a projekt 
650 4 |a skupinová práce 
650 4 |a praktická práce 
650 4 |a aktivizující metoda 
655 7 |a články  |7 fd133976  |2 czenas 
773 0 |t Tělesná výchova a sport mládeže : odborný časopis pro učitele, trenéry a cvičitele  |d Praha : Fakulta tělesné výchovy a sportu UK, 1994-  |x 1210-7689  |g Roč. 88, č. 2 (2022), s. 2-6  |q 88:2  |9 2022 
910 |a ABA012  |x kpw11522582 
990 |a RS 
998 |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001909304&local_base=ANL