Školský zákon a hodnocení v tělesné výchově
V předloženém textu autor nastiňuje pozici tělesné výchovy mezi ostatními školními předměty a identifikuje některé problémy, které z této situace vyplývají. Jedním z nich je objasnění často málo známých aspektů finálního hodnocení ve školní tělesné výchově. Disproporci mezi sociálním statusem tělesné výchovy (stejně jako … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Články
- Publikováno v
- Tělesná výchova a sport mládeže : odborný časopis pro učitele, trenéry a cvičitele. -- ISSN 1210-7689. -- Roč. 86, č. 6 (2020), s. 6-11
- Témata
- Popis jednotky
- Resumé angl.
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografické odkazy
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11515280 | ||
003 | czprnpk | ||
005 | 20210202165957.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 210114s2020 xr |||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
041 | 0 | |a cze |b eng | |
072 | 7 | |a 37.016 |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 37.091.279.7 |2 MRF | ||
080 | |a 37.016 |2 MRF | ||
080 | |a 796 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Kotlík, Kamil |7 ola2006357547 |4 aut | |
242 | 1 | 0 | |a Educational act and evaluation in physical education |
245 | 1 | 0 | |a Školský zákon a hodnocení v tělesné výchově / |c Kamil Kotlík |
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Resumé angl. | ||
504 | |a Obsahuje bibliografické odkazy | ||
520 | |a V předloženém textu autor nastiňuje pozici tělesné výchovy mezi ostatními školními předměty a identifikuje některé problémy, které z této situace vyplývají. Jedním z nich je objasnění často málo známých aspektů finálního hodnocení ve školní tělesné výchově. Disproporci mezi sociálním statusem tělesné výchovy (stejně jako ostatních předmětů s výchovným zaměřením) a její klasifikací neřeší ani Školský zákon. Problémy s hodnocením nastávají i v případě nadlimitní absence žáka v hodinách tělesné výchovy. V textu jsou rozebrány jednotlivé situace, které mohou při hodnocení žáka základní i střední školy nastat. Jednou z možností, jak předejít problémům s klasifikací, je slovní hodnocení. | ||
650 | 7 | |a školský zákon |2 pedag | |
650 | 4 | |a základní škola | |
650 | 4 | |a střední škola | |
650 | 7 | |a tělesná výchova |7 ph116513 |2 czenas | |
650 | 4 | |a hodnocení žáka | |
650 | 4 | |a měření výkonu | |
650 | 7 | |a klasifikace |7 ph137617 |2 czenas | |
650 | 4 | |a absentérství | |
650 | 7 | |a slovní hodnocení |7 ph391056 |2 czenas | |
650 | 4 | |a postoj | |
773 | 0 | |t Tělesná výchova a sport mládeže : odborný časopis pro učitele, trenéry a cvičitele |d Praha : Karolinum (nakladatelství), 1994 [1935]- |x 1210-7689 |g Roč. 86, č. 6 (2020), s. 6-11 |q 86:6 |9 2020 | |
910 | |a ABA012 |x kpw11515280 | ||
990 | |a RS | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001855557&local_base=ANL |