Školský zákon a hodnocení v tělesné výchově

To chci

V předloženém textu autor nastiňuje pozici tělesné výchovy mezi ostatními školními předměty a identifikuje některé problémy, které z této situace vyplývají. Jedním z nich je objasnění často málo známých aspektů finálního hodnocení ve školní tělesné výchově. Disproporci mezi sociálním statusem tělesné výchovy (stejně jako celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Kamil Kotlík
Typ dokumentu
Články
Publikováno v
Tělesná výchova a sport mládeže : odborný časopis pro učitele, trenéry a cvičitele. -- ISSN 1210-7689. -- Roč. 86, č. 6 (2020), s. 6-11
Témata
Popis jednotky
Resumé angl.
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy

:

Informace o knihovně

MARC

LEADER 00000naa a2200000 i 4500
001 kpw11515280
003 czprnpk
005 20210202165957.0
007 ta
008 210114s2020 xr |||||||||||||||||cze||
040 |a ABA012  |b cze  |e rda 
041 0 |a cze  |b eng 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 37.091.279.7  |2 MRF 
080 |a 37.016  |2 MRF 
080 |a 796  |2 MRF 
100 1 |a Kotlík, Kamil  |7 ola2006357547  |4 aut 
242 1 0 |a Educational act and evaluation in physical education 
245 1 0 |a Školský zákon a hodnocení v tělesné výchově /  |c Kamil Kotlík 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Resumé angl. 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy 
520 |a V předloženém textu autor nastiňuje pozici tělesné výchovy mezi ostatními školními předměty a identifikuje některé problémy, které z této situace vyplývají. Jedním z nich je objasnění často málo známých aspektů finálního hodnocení ve školní tělesné výchově. Disproporci mezi sociálním statusem tělesné výchovy (stejně jako ostatních předmětů s výchovným zaměřením) a její klasifikací neřeší ani Školský zákon. Problémy s hodnocením nastávají i v případě nadlimitní absence žáka v hodinách tělesné výchovy. V textu jsou rozebrány jednotlivé situace, které mohou při hodnocení žáka základní i střední školy nastat. Jednou z možností, jak předejít problémům s klasifikací, je slovní hodnocení. 
650 7 |a školský zákon  |2 pedag 
650 4 |a základní škola 
650 4 |a střední škola 
650 7 |a tělesná výchova  |7 ph116513  |2 czenas 
650 4 |a hodnocení žáka 
650 4 |a měření výkonu 
650 7 |a klasifikace  |7 ph137617  |2 czenas 
650 4 |a absentérství 
650 7 |a slovní hodnocení  |7 ph391056  |2 czenas 
650 4 |a postoj 
773 0 |t Tělesná výchova a sport mládeže : odborný časopis pro učitele, trenéry a cvičitele  |d Praha : Karolinum (nakladatelství), 1994 [1935]-  |x 1210-7689  |g Roč. 86, č. 6 (2020), s. 6-11  |q 86:6  |9 2020 
910 |a ABA012  |x kpw11515280 
990 |a RS 
998 |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001855557&local_base=ANL