Mezinárodní marketing

To chci

Kapitoly vysvětlují základní pojmy, postupy a nástroje z oblasti mezinárodního marketingu. Součástí výkladu jsou rovněž příklady z praxe.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Hana Machková
Další autoři
Martin Machek
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
208 stran : ilustrace
Vydáno
Praha : Grada Publishing, 2021
Vydání
5. vydání
Edice
Expert (Grada)
Témata
Popis jednotky
Obálkový podnázev: strategické trendy a příklady z praxe
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-271-3006-1

:

Informace o knihovně

Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.

Co je služba Získej MVS

ZÍSKEJ je národní platforma pro snadné poskytování dokumentů z fondů knihoven. Nabízí uživatelům možnost objednat si knihu či dokument z jiné knihovny a sledovat stav objednávky. Jde o placenou službu. Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.

Cena služby je 70 Kč.