Kontexty vzdělávání v postmoderní situaci

To chci

Text se zabývá vybranými aspekty postmoderní situace ve vzdělávání. Pozornost je věnována filosoficko-etické perspektivě postmoderny, jež byla v pedagogice spojena s krystalizací nových, radikálně demokratických vzdělávacích perspektiv.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jitka Lorenzová, 1959-
Další autoři
Univerzita Karlova. Filozofická fakulta
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
335 stran
Vydáno
Praha : Filozofická fakulta Univerzity Karlovy, 2016
Vydání
Vydání první
Edice
Humanitas ; 9. svazek
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
ISBN
978-80-7308-650-3

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
PSTUD
37.0LOR F224243