Psychologie spotřebitele : jak zákazníci nakupují
Publikace renomované autorky přináší praktické poznatky k jednomu z ústředních témat marketingu a prodeje - jak lidé nakupují. Autorka objasňuje otázky jako: Můžeme lidem na celém světě nabízet stejné věci stejným způsobem? Proč dávají lidé přednost určité značce šamponu, když ta druhá má stejné složení a je levnější? … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Umístění | Signatura |
---|---|---|---|---|
Absenčně
|
status_unknown_message |
PDPZ2
|
366.1VYS | F189603 |
Absenčně
|
status_unknown_message |
PDPZ2
|
366.1VYS | F189603a |
Absenčně
|
status_unknown_message |
PDPZ2
|
366.1VYS | F189603b |
Prezenčně
|
status_unknown_message |
HSTU1
|
366VYS | A 4569-V1 |