Obchodněprávní smlouvy
Jde o praktickou příručku, sestávající ze 6 kapitol a CD-ROM. V knize je popsáno, jak členy obchodního týmu získávat a provádět jejich výběr, jak je hodnotit a odměňovat. Autor se zabývá také motivací a zvyšováním efektivity obchodního týmu i prodejními dovednostmi a péčí o zákazníky. Kapitoly jsou vnitřně členěny podle jednotlivých … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 308 s.
- Vydáno
-
Brno :
Masarykova univerzita,
2002
- Edice
- Spisy Právnické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Řada teoretická ;
sv. 259
- Témata
- Popis jednotky
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
- ISBN
- 80-210-2861-0
- Navrhnout k digitalizaci
- Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny: