Marketing služeb : efektivně a moderně

To chci

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Miroslava Vaštíková
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
268 s. : il. ; 24 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2014
Vydání
2., aktualiz. a rozš. vyd.
Edice
Manažer
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-247-5037-8

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
Běžný fond
Hlavní sklad
1-275.686
Absenčně
Načítá se…
Běžný fond
Hlavní sklad
1-275.686