Management a marketing cestovního ruchu

To chci

Cestovní ruch se stal významnou součástí života moderní společnosti. Je však stále výrazněnjší složkou spotřeby obyvatelstva, ale stále více se stává i výrazným ekonomickým fenoménem. Jak již z názvu vyplývá, zabývá se publikace managementem a marketingem cestovního ruchu. Obsah textu je rozdělen do osmi kapitol, od ekonomických celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Karel Lacina, 1943-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
81 s. ; 30 cm
Vydáno
Praha : Vysoká škola finanční a správní, 2010
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Eupress
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-7408-035-7

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Běžný fond
Hlavní sklad
2-015.012