Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru

To chci

Kniha se zabývá problematikou měření spokojenosti občanů jako zákazníků organizací veřejného sektoru, a to v kontextu řízení kvality veřejných služeb. Cílem autorů bylo zmapovat, utřídit a syntetizovat současnou poznatkovou bázi týkající se chápání pojmu kvalita veřejných služeb a měření spokojenosti občanů s veřejnými celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor:
Růžena Lukášová, 1958-
Další autoři:
Masarykova univerzita. Ekonomicko-správní fakulta
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
118 s. ;
Vydáno:
Brno : Masarykova univerzita, 2009
Vydání:
1. vyd.
Témata:
Popis jednotky:
Nad názvem: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta
25 výt.
Fyzický popis:
118 s. ; 21 cm
Bibliografie:
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN:
978-80-210-5112-6

:


Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.

Co je služba Získej EDD

Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.