Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
Kniha se zabývá problematikou měření spokojenosti občanů jako zákazníků organizací veřejného sektoru, a to v kontextu řízení kvality veřejných služeb. Cílem autorů bylo zmapovat, utřídit a syntetizovat současnou poznatkovou bázi týkající se chápání pojmu kvalita veřejných služeb a měření spokojenosti občanů s veřejnými … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor:
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- 118 s. ;
- Vydáno:
-
Brno :
Masarykova univerzita,
2009
- Vydání:
- 1. vyd.
- Témata:
- Popis jednotky:
- Nad názvem: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta
25 výt. - Fyzický popis:
- 118 s. ; 21 cm
- Bibliografie:
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN:
- 978-80-210-5112-6
Podobné
-
Psychologické charakteristiky světonázorové orientace adolescentů
Petr Macek, 1956-
-
Komunikace ve správních činnostech ÚSC : průběžné vzdělávání úředníků ÚSC
Růžena Lukášová, 1958-
-
Organizační kultura a její změna
Růžena Lukášová, 1958-
-
Image firmy: současné přístupy
Růžena Lukášová, 1958-