Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
Kniha se zabývá problematikou měření spokojenosti občanů jako zákazníků organizací veřejného sektoru, a to v kontextu řízení kvality veřejných služeb. Cílem autorů bylo zmapovat, utřídit a syntetizovat současnou poznatkovou bázi týkající se chápání pojmu kvalita veřejných služeb a měření spokojenosti občanů s veřejnými … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author:
- Other Authors:
- Document Type:
- Books
- Document range:
- 118 s. ;
- Published:
-
Brno :
Masarykova univerzita,
2009
- Edition:
- 1. vyd.
- Subjects:
- Item Description:
- Nad názvem: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta
25 výt. - Physical Description:
- 118 s. ; 21 cm
- Bibliography:
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN:
- 978-80-210-5112-6
Destination | Accessibility | Link | Link source |
---|---|---|---|
Digital library | Copyrighted | Digitalizovaný dokument | Moravian Library in Brno - Kramerius |
Digital library | Copyrighted | Digitalizovaný dokument | National Library of Czech Republic - Kramerius |