Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru

Get it

Kniha se zabývá problematikou měření spokojenosti občanů jako zákazníků organizací veřejného sektoru, a to v kontextu řízení kvality veřejných služeb. Cílem autorů bylo zmapovat, utřídit a syntetizovat současnou poznatkovou bázi týkající se chápání pojmu kvalita veřejných služeb a měření spokojenosti občanů s veřejnými full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author:
Růžena Lukášová, 1958-
Other Authors:
Masarykova univerzita. Ekonomicko-správní fakulta
Document Type:
Books
Document range:
118 s. ;
Published:
Brno : Masarykova univerzita, 2009
Edition:
1. vyd.
Subjects:
Item Description:
Nad názvem: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta
25 výt.
Physical Description:
118 s. ; 21 cm
Bibliography:
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN:
978-80-210-5112-6

:


Destination Accessibility Link Link source
Digital library Copyrighted Digitalizovaný dokument Moravian Library in Brno - Kramerius
Digital library Copyrighted Digitalizovaný dokument National Library of Czech Republic - Kramerius