Diferencované řízení vztahů se zákazníky : [moderní strategie růstu výkonnosti podniku]

To chci

Publikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalování hodnoty pro zákazníky diferencovaně podle přínosu jednotlivých zákazníků pro podnik. Jsou rozebírány klíčové fáze hodnotového managementu a možnosti uplatnění moderních systémů péče o trh (Quality Management celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Hana Lošťáková, 1953-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
268 s. : il. ; 25 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2009
Vydání
1. vyd.
Edice
Expert (Grada)
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-247-3155-1

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Běžný fond
Hlavní sklad
1-215.124
Prezenčně
Načítá se…
Běžný fond
Externí sklad-Hejčín
1-215.124
Absenčně
Načítá se…
Běžný fond
Externí sklad-Hejčín
1-215.124