Direct marketing : strategie, plánování, provedení

To chci

The "master strategist of direct marketing" has enhanced his classic reference with a wealth of proven direct mail strategies for the Internet age. This eagerly awaited edition adds in-depth information on profitable use of the Web for direct response sales, as well as increased coverage of alternative media, infomercials, telemarketing, and database marketing.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Edward L. Nash
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
xxix, 604 s. : il. ; 23 cm
Vydáno
Praha : Computer Press, 2003
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Praxe manažera
Ekonomie (Computer Press)
Témata
ISBN
80-7226-838-4

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Běžný fond
Externí sklad-Hejčín
1-138.571