Chci nahoru : úspěch vyžaduje systém, napřed zapomeňte na všechna pravidla
Autor razí teorii, že zatímco v 80. a 90. letech bylo nutno získávát zákazníky, nyní, počátkem 21. století, jde o jejich udržení (clienting). K tomu připojuje výklad obecných zásad jak si vysnít bohatsví a jak ho dosáhnout vyplňováním mezer trhu, výrobou, službou, obchodem. Dále zdůrazňuje podnikatelovu píli, skromnost, vyrtvalost … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 186 s.
- Vydáno
-
Praha :
Management Press,
2001
- Vydání
- Vyd. 1.
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
- ISBN
- 80-7261-057-0
- Navrhnout k digitalizaci
- Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny: