Marketing : cesta k úspěchu firmy

To chci

Metodická příručka pro praktické zvládnutí marketingu přehledně shrnuje základní poznatky marketingové teorie a vychází z pojetí marketingu jako filozofie podnikání, zabývá se externí a interní analýzou firmy, analýzou zákazníka a konkurence, analýzou marketingového mixu (produktu, ceny, distribuce, propagace), tvorbou informamčního celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jaroslav Dufek
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
233 s
Vydáno
Brno : Cathy, 1997
Vydání
1. vyd
Témata
Popis jednotky
Bibliogr. s. 233
Navrhnout k digitalizaci
Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Běžný fond
Externí sklad-Hejčín
599.575