Základy marketingu

To chci

Učební text si úvodem všímá sociálních dimenzí transformace probíhající v širším rámci „postkapitalistické“ společnosti a zdůrazňuje její rozhodující lidský zdroj spočívající v produktivitě práce kvalifikovaného, vzdělaného a pracovně flexibilního pracovníka přístupného novým impulzům informačního věku světa znalostí. celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Aleš Sekot, 1947-
Další autoři
Michal Charvát, 1943-2020
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
53 s.
Vydáno
Brno : Paido, 2002
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
8073150190 (brož.)
Navrhnout k digitalizaci
Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:

:


MARC

LEADER 00000nam a22000003a 4500
001 m0338830
003 CZ-OlKUP
005 20181016133616.2
007 ta
008 031020s2002||||xr- cze-d
020 |a 8073150190 (brož.) 
040 |a OLD012  |b cze 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |9 4  |2 Konspekt  |T .  |7 sk135966 
080 |a 658.8 
080 |a (075) 
100 1 |a Sekot, Aleš,  |d 1947-  |4 aut  |7 xx0002596 
245 1 0 |a Základy marketingu /  |c Aleš Sekot, Michal Charvát 
260 |a Brno :  |b Paido,  |c 2002 
300 |a 53 s. 
504 |a Obsahuje bibliografii 
650 0 4 |a marketing  |7 ph115227 
655 4 |a učebnice  |7 fd133770 
700 1 |7 xx0002569  |a Charvát, Michal,  |d 1943-2020  |4 aut 
981 |b 55.00  |d ZákladymarketinguSekot2002 
996 |b 3132013346  |c 6684 (FTK)  |h 6684 (FTK)  |l FTKFTK_VV  |s A  |a 24  |w m0338830_0001  |t OLD012.3132013346